[Csaladtortenet 2] Kiadványok, Nyitraivánka, keresés

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2015. Feb. 3., K, 22:52:41 CET

Kedves Lista,

meg tudja-e vki mondani, hogy a következő kiadványokat hol érhetem el (a MACSE oldalát átnéztem, elméletileg nincs senkinek sem):

- Honvédségi közlöny : A Magyar Királyi Honvédség
számára. Személyes ügyek 1938-44
ezt megtaláltam itt: http://www.hungarianarmedforces.com/kozlony/1944/
de csak 1944 évet, ha átírom pl. 1941-re, nem található hozzá oldal
OSZK-ban keressem?
- A magyar gyalogság : A magyar gyalogos katona
története / Szurmay Sándor előszavával ; irták Ajtay Endre
- Magyarország tiszti czím- és névtára 1912
- A tízéves Vitézi Rend : 1921-1931

- Fővárosi évkönyv az 1930. évre : Budapest
székesfőváros hivatalos címtárával
BFL-ben keressem?

- Postások évkönyve 1942
OSZK-ban keressem?
- Magyarország iparosainak és kereskedõinek czím-
és lakjegyzéke / szerk. Jekelfalussy József.
- Magyar ipar és kereskedelem  1941
- A magyar ipar almanachja / főszerkesztő
Dálnoki-Kovách Jenő 1929

Más: a nyitraivánkai (SK) levéltárral van-e / volt-e vkinek tapasztalata? Vattay és Bereczky családokat keresek a Csallóközben, Révkomárom / Komárom településekről és azok környékéről az 1600-1800 évek között.
Ezzel függ össze, hogy a Vattay család birtokot adományozott egyik ősömnek Pomázon, erről említést találtam egy nemességvizsgálatban. Az eredeti - ha még megvan - adományozólevelet vagy másolatát hol keressem? OSZK, Ráday levéltár?
Ill. kutatja-e vki a Vattay / Wattay családot (Pomáz) és a kolosnémai / pomázi / ráckevei / dabasi / kecskeméti / Bereczky-eket?

köszönettel
JUDIT