[Csaladtortenet 2] Szlovák levéltár

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2015. Feb. 4., Sze, 19:46:41 CET

Kedves Edit

Angolul írtam a levéltárba, Bár a válasz szlovákul jött, a google fordító
segített :)

További jó kutatást
Márta

*Kutatott családnevek*: nevek: Sotnik, Sottnik, Szalay, Kormuth, Vrba,
Lipovszky, Vavro, Simoncsics, Zelenka, Tibenszky, Ostiti, Oszciti,
Lancsarits, Janecz, Letovanecz, Petzko, Szitár, Krchnák, Plank, Jurisits.