[Csaladtortenet 2] továbbra is: 1784/87 népszámlálás nészerinti ívei hol?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 14:22:19 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm a válaszokat, de én is csak számsoros adatokat találok.
Nem is a birtokosok neveire gondoltam (egy település-egy birtokos), hanem az
egyesével felvett lakók neveire, ami nyilván meghaladná az interneten
publikálhatóság kereteit, bár - a mormonok és Bocsor Laci óta tudjuk - semmi
sem lehetetlen :)

Arra gondoltam, hogy a névszerint összeírtak űrlapjait - ha ugyan
megvannak - átadták a területileg illetékes megyei levéltáraknak, esetleg
Bécsben maradtak, vagy terjedelmük miatt megsemmisítették - mondván - csak a
statisztika miatt kellett?

üdv: Előd

Sziasztok

Talán bennem van a hiba, de nekem csak számsoros adatok jönnek elő.
Léteznek valahol a mögöttes személyes adatlapok, vagy csak ezekre  lehet
számítani  ?

Üdv.
Márta