[Csaladtortenet 2] Malcsiner Bela

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Feb. 6., P, 21:48:56 CET

Köszönet a sok válaszért.
A muzsikus nem tartozik a családomhoz; nem ezért kérdeztem. Inkább
azért, mert csak ezen a listán van remény rá, hogy bármit megtudjak.
Abban reménykedtem, hogy vannak velem egykorúak a listán, akik az efféle
zenét még ismerik és szeretik.
Másrészt, azért kérdeztem, mert már minden számomra elképzelhető forrást
átnéztem (ami leginkább a familysearch). Abban bíztam, hogy van olyan
aki egyéb forrást is tud mondani, ami nekem nem jut eszembe.

Magyarországon nincs megbecsültsége a zeneszerzőknek, emiatt már
többjükről is kerestem adatokat - végtelenül csekély sikerrel.
Mindenesetre, köszönöm. Üdv, János