[Csaladtortenet 2] A készséges Váci Egyházmegyei Levéltár

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Feb. 7., Szo, 04:23:26 CET

Tisztelt Tagtársak!

Nekem pozitiv tapasztalatom volt a Váci Egyházmegyei Levéltárral kapcsolatban.  Igaz, hogy csak a beiratkozással kapcsolatban kérdeztem őket, de gyorsan és kielégitően válaszoltak minden kérdésemre.  Az adatbázisuk gyors, jól működik.  Egyébként nyilván különböző embereknek különböző elvárásai vannak.  Én boldog vagyok, ha a számomra érdekes adatokhoz, akár pénzért is, hozzá juthatok.  Nem tudom, milyen jogon várják el emberek azt, hogy mások keressék ki számukra a kérdéses adatokat!  Erre az illetőknek rendszerint nincs is idejük, ha mégis megteszik, igen nagy szivességet tesznek, de ez az illetők szabad választása és joga.  Ami viszont jogosan elvárható kéne legyen, hogy válaszoljanak a kapott E-mail-re annyit, hogy sajnálom, de nem érek rá, és röviden útbaigazitson, ha tud, hogy hová forduljon az illető.  Ennyi!

Üdv:  Hédi