[Csaladtortenet 2] Daróczy hivatkozásai az Eperjesi táblára - jó tudni

Polgár Ákos szaki888 at postafiok.hu
2015. Feb. 9., H, 19:42:53 CET

Többször kutattam a Ráday u-i ref. egyh-i levéltárban a
Daróczy-gyűjteményben székely nemesi családokat. Filmmásolatai megvannak a
MOL Bp. III. Lángliliom u-i kutatójában. Több anyagot találtam székely
őseimről a Daróczy gyűjteményben, mint az Illésy-féle cédula gyűjteményben.
Főleg erdélyi családok szerepelnek a Pataky-féle genealogiai gyűjteményben.
Van még a Peláthy gyűjtemény.
Ü.:P.Á.