[Csaladtortenet 2] FS-C használat közben felmerült kérdések

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 10:44:10 CET

Kedves Csaba, tisztelt Listatársak !
1. Szuper lehetőségeket kaptunk az FS-C programmal ! Nagyon köszönöm !
2. A belinkelt digital folder alapján végig lehet böngészni az adott
anyakönyveket, amik szerencsés esetben nem csak a keresztelési, hanem egyéb
vegyes adatokat is tartalmaznak.
3. A kérdésem arra vonatkozik, hogyan lehet megtalálni azoknak az
anyakönyveknek a digitális folder számát, amik esetleg nem tartalmaznak
keresztelési adatokat ? (Nagyobb helyeken csak keresztelési anyakönyvek
vannak egy digitális folderbe rakva). Sokat kerestem a neten, nem találtam
leírást, a FamilySearch help oldalain se. A digital folder azonosítót
ráadásul mintha véletlenül rendelték volna hozzá az anyakönyvekhez. Hiába
próbálkoztam egyszer kétszer találomra a szomszédos számokkal is, nincs
benne logika. Tud valaki ilyen kereshető listáról ?

Üdvözlettel:

Gaálné Balogh Erzsébet