[Csaladtortenet 2] keresés

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Feb. 11., Sze, 12:28:43 CET

Kedves Listatársak!

Nem régen láttam meg egy halotti bejegyzést.Édesapám testvére,aki szintén
Gergelyi János,és aki elesett az első Világháborúban,a Magyar Királyi
32.Honvéd Gyalogezred-ében,mint népfelkelő.
Az idő:1917 dec.26,gondolom,amikor bevonult,és a haláláról szóló bejegyzés:
1919.március 2. A helyszín,no ez az ,amit nem tudok teljesen jól kiolvasni.

Torecki Morton,vagy Toredi Morton? Néztem a wikin,de nincs találat.
Egerbaktán született,elestekor,vagy bevonuláskor, 19 éves volt.
Tudna valaki segíteni,és hol van ez a hely,esetleg meg tudom-e
valahol nézni?
Köszönettel:Husi