[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12328] indexelő sablonok

lauri at laurinyecz.hu lauri at laurinyecz.hu
2015. Feb. 12., Cs, 11:35:49 CET

Kedves Éva (és Mindannyian)!

Ha arra gondol, hogy mi lesz, a „MatrYoshka” használata esetén, akkor erre azt tudom mondani, hogy semmi.

Ugyanis a program mind a három (Év-Hó-Nap), mind az összevont (jelenlegi „hivatalos”) sablon alapján készült, vagy készítés alatt lévő EXCEL állományt be tudja importálni.

A program kimenete (XLS fájl) megfelel annak, amiről nemrégen volt szó, ti. hogy kiirtják a felesleges, jelenleg „eldugott” sorokat, s így kisebb lesz egy-egy EXCEL-lel készült indexelt állomány. Dr. Hatvany Csaba oldaláról szintén semmi probléma nem lesz, mert az Ő importáló-feldolgozó programja azt nézi, hogy az A1 cellában milyen szám van. Innen kezdve kezdi beolvasni az adatokat a alkalmazása. Mielőtt elkezdtem a fejlesztést, természetesen egyeztettem erről Vele.

Sajnos, a „MatrYoshka” csak egy táblát képes kezelni egyszerre, de bármikor át lehet térni egy másikra, bármikor vissza lehet térni egy már megkezdett állományra.

Egyébként jó ötlet, lehet, hogy megvalósítom a párhuzamos állomány kezelést is, úgy, ahogyan az EXCEL is teszi, hogy több példányban futva lehet állományokat szerkeszteni. Elvileg a „MatrYoshka” esetén is lehetséges, de még nem teszteltem. Jelenleg semmi sem tiltja a program több példányban való futtatását.

DE: Ha a „felesleges sorok” eltávolítása utáni sablonokat illeti, a fentiek miatt sem lehet probléma! Jól gondolom Dr. Hatvany?