[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12330] RE: indexelő sablonok

lauri at laurinyecz.hu lauri at laurinyecz.hu
2015. Feb. 12., Cs, 12:05:12 CET

Kedves András (és Mindannyian)!

Mindig elfelejtem leírni, hogy miért "MatrYoshka" a neve, ezért most gyorsan leírom: nem azért, mert imádom az oroszokat, hanem, mert a név két részből áll. A "Matr" utal a matricula-ra, a második együtt az elsővel meg a "matrjoskára", ami ügye bár egy moduláris baba. Az én programom is ilyen moduláris. Egyébként eredetileg nem orosz, hanem japán, sajnos japánul csak enni, meg inni tudok, ezért választottam ezt a nevet.

"Nem erőszak a disznótor", de aki nem akar majd pl. új gép vásárlásánál még Office-t is megvenni, vagy ingyenes táblázatkezelőre, (esetleg lopott Office-ra) áttérni, annak ajánlom a programomat. A program kifejlesztésének elsődleges indoka pont ez volt. Valaki, már nem emlékszek, ki, panaszkodott, hogy összerogyott a gépe, újat kellett vásárolnia, s még ráadásul Office-is jó drága pénzen, aminek a szolgáltatási közül az "egyszerű földi halandó", csak kb. 10 %-át használja ki.
Legalább a fáradtságot vegyen néhány indexelő, hogy kipróbálja, s lássa, hogy mennyire az indexelésre van "kihegyezve" a program.

Ugyebár áttérni az ingyenes táblázatkezelőre, ugyanannyi vesződséggel jár, mint a "MatrYoshka" programra áttérni, nem beszélve az esetleges macro- és függvényeltérésekre).

Ha nem, hát nem!