[Csaladtortenet 2] MACSE tagdij befizetés!

Zathureczky Éva zathureczky at gmail.com
2015. Feb. 13., P, 02:19:40 CET

Kedves Judit!

Én a tavalyi évre is befizettem a tagdijat,de sajnos,nem tudtam
használni,valami miatt nem tudtam belépni,ennél fogva,semmit
nem is tudtam használni! Most olvasom,hogy február 15-e  HATÁRIDŐ.
Kérlek légy kedves megadni hova kell utalni a 2o15-ös tagdíjat,mennyi
összeget (számlaszám) megnevezés és ha még valamit kell írni az átutalásra.

Azonnal megkérem a vejemet,hogy ő utalja el a nevemben.
Talán már az idén sokkal aktívabb tudok majd lenni,bár még mindig nem
vagyok teljesen rendben.
Remélem nem dobtok ki. Most olvastam. Ezzel nagyon le vagyok maradva.

Üdvözöllek és a csoport mindent tagját szintén üdvözlöm

Szentendre.2o15.február 12.