[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12343] Latin

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Feb. 14., Szo, 03:02:29 CET

Egyetértek a   szabó (sartor)   foglalkozással.  A furcsa görbület a szó végén rendszerint azt jelzi, hogy ragozni kellett volna azt a szót is, de az iró nem irja ki, mivel a szövegből ugyis érthető.  Gyakran tesznek egy röviditett szó fölé karikát vagy félkarikát, vagy egy vizszintes vonást pl. ha két azonos betű helyett csak egyet irnak ki.  Az utóbbi miatt pl. az Anna név igen gyakran úgy kerül be az indexbe, hogy Ana, vagy a Julianna név mint, Juliana.  Nem tudom e jelek használóit elitélni, mivel nagy mennyiségű adattal kellett foglalkozniuk, viszont roppant hasznos tudni e jelek jelentését.

Üdv:  Hédi