[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / Budapest ostroma

Hoffer Zoltán-Róbert taliberozo2009 at windowslive.com
2015. Feb. 14., Szo, 12:17:07 CET

Köszönet ezért a honlapért.Már értem miért nem található az az épület az Üllői út 55. szám alatt, ahol nagyapám kávézója működött 1928 -ig. Az ostrom alatt teljesen romba dőlt, azaz pengőben kifejezve 1.190000 -t jelentett, és 1 dollár 4 pengő volt.A helyébe teljesen új épületet húztak fel.
ÜdvözlettelHoffer Zoltán