[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2015-02-15)

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2015. Feb. 15., V, 21:22:14 CET

Kedves Szabolcs!
Nekem nem megsemmisült, hanem meglevő de a mormonk által le nem filmezett
anyakönyvekről van tudomásom személyes tapasztalt alapján.
Egerág halotti és házassági anyakönyvei csak 1822-től vannak meg
mikrofilmen.
A plébánián viszont megvannak nagyon jó állapotban 1770-től 1821-ig. A
plébános készségesen a rendelkezésemre bocsátotta azokat és fotózhattam is.
Nem emlékszem pontosan, hogy hány kötet volt (2 v. 3), de az alábbiból
fotóztam ki az engem érdeklő adatokat:

Egerág, RK Plébánia anyakönyvei, Tom. II. Mixt. Cop.-Mort. 1770-1821

Talán az ilyen adatokat is jó lenne összegyűjteni, vagy a levéltárat kellene
rávenni a pótlólagos mikrofilmezésre vagy digitalizálásra.

Üdv,

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.
Mobil: 20-803-8061