[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2015-02-15)

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2015. Feb. 16., H, 09:25:25 CET

Kedves István!

A konkrét történetét minden egyes megsemmisült vagy hiányos anyakönyvnek
nem tudom, de ide (wikipédia) a listára olyanok kerülnek föl - nem csak
általam -, amiket egy kutató/érdeklődő szeretett volna megnézni többnyire
helyben és ott azt az információt adták, amit a táblázatban leírva látsz.
Hibák persze lehetnek, ezért is írok néha-néha a családtörténeti listára,
hogy ha valaki arra jár és ott kutat, akkor egészítse ki, vagy adjon új
információt, hogy az utána következő kutató már jobban képben legyen.
Sajnos az általad említett volt Bereg megyei települések anyakönyveiről
szóló adatokat nem tudom ki adta közre, ilyen információt nem rögzítünk
(sajnos).

Üdv: Szabolcs

2015. február 16. 0:12 Babcsányi István írta, <