[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2015-02-15)

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2015. Feb. 16., H, 11:53:08 CET

Kedves István!

Mint előző levelemben írtam, nem tudom minden egyes anyakönyv történetét
(őszintén szólva egyiket sem), de legjobb tudomásom szerint ide olyan
információk kerülnek föl, amiket a helyszínen kutató adott meg, tehát nem a
levéltári másodpéldányt vizsgálta.
Néhány helyiségnél még az is ott van megjegyzésként, hogy bár az eredeti
anyakönyv hiányos/elpusztult, de a másodpéldány itt-és-itt megtalálható.

Kíváncsi lennék, mi lenne szerinted a megfelelő hivatkozás, ami alapján
elfogadható a közreadott információ.

Üdv: Szabolcs

2015. február 16. 11:36 Babcsányi István írta, <