[Csaladtortenet 2] Felsőgagy

Susanna D'Arbela su.darbela at gmail.com
2015. Feb. 16., H, 12:04:26 CET

Kedves Listatársak!

Kutatja valaki Felsőgagy, vagy így ís írták Felső Gagy anyakönyveit?
Teljesen elakadtam, mert egyesek szerint elégtek.
Az 1820-as évektől keresnék. A nagyapám halotti anyakönyvi kivonatából
tudom, hogy ott született.
A családtól már nem tudok információt kérni. Több fénykép ami a birtokomban
van, arra utal, hogy Kassán is élt ,( esküvői kép) illetve a családnak volt
földbirtoka Felsőgagyon.(Amennyiben összeköthető a név) Hiányzik egy
házassági anyakönyvi kivonat, vagy valami , ami láncszem lenne.
Nem vagyok gyakorlott kutató. Amit eddig megtudtam az őseimről , alapjaiban
változtatta meg minen hitemet. Rengeteg titkra derült fény.Ez a terület
viszont nem adja könnyen magát. Elakadtam.A név amit kutatok annyira
gyakori hogy rengeteg a hibalehetőség.
Amit tudok:
*Scheffer Tivadar született 1866. Felsőgagy *

*Köszönöm!*
--
  *Susanna D'Arbela  *
  5000. Szolnok