[Csaladtortenet 2] Erdélyi Ezredek a Világháborúban

Steven Sax foundermember0056 at yahoo.com
2015. Feb. 16., H, 16:12:54 CET

Kedves Lista-és Tagtársak!
Egy itteni ismerősöm keresett meg azzal, hogy van neki egy eladó példánya az Erdélyi Ezredek a Világháborúban című könyvből. Érdeklődött, hogy a családkutatók közül nem lenne-e olyan valaki, akit érdekel a könyv. Bizonyára ismeritek a könyvet, ha nem akkor ezen a linken tudtok tájékozódni:Erdélyi ezredek a világháborúban

|   |
|   |  |   |   |   |   |   |
| Erdélyi ezredek a világháborúbanDeseő Lajos (szerk.) - Erdélyi ezredek a világháborúban - [előjegyezhető] |
|  |
| Megtekintés itt: www.regikonyv... | Az előnézetet készítette: Yahoo |
|  |
|   |

A könyv jó állapotú. Sajnos a gerincéről a vászon levállt, de vásárlás esetén saját költségén megjavíttatja.
Az árát 300 RON-ban határozta meg. Én is ennyit mondok, ami azt jelenti, hogy a vevő veszi meg a ron-t és azt kellene adott esetben nekem továbbítani!
Amennyiben érdeklődés van a könyv iránt, kérlek jelezzétek!
Szállítás akkor esedékes, amikor az aradi DVD-t, azaz ebben a hónapban.
Üdvözlettel, István Kolozsvárról.  Yours sincerely, Istvan Szucs from Cluj-Napoca/Budapest.

Tel(RO): +40741158940Tel(HU): +36204439677