[Csaladtortenet 2] Adatvédelem

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Feb. 17., K, 13:42:56 CET

Kedves Magdi! Sajnos fél év után sem derült ki, hogy az a nevezetes törvény,
aminek betartása ilyen jól sikerült, az adatokkal való gondoskodást kinek a
feladatává tette. Jó hogy tilt a törvény, nem is keveset, de enged is- az
egyenes ágú leszármazottak adathoz jutása- csak nincs aki magára venné!.
Talán még kisejlik a lepel alól a propaganda  világító nyelve, a
feldolgozott adatokról. Itt sem kaptunk azóta sem magyarázatot, csak a
hangoskodás csitítását. A Plébánia egy másik megoldás, csak közben élt pár
tízezer ember aki nem egyházakhoz kötötte az eseményeit.  Az elutasításod
modortalan és törvénytelen. Az első adathoz díjmentesen jogod van- csak várd
ki annak teljesülését.
Üdv.: Pista