[Csaladtortenet 2] Kérdés

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Feb. 18., Sze, 08:31:01 CET

Kedves Attila és mindenki más!

Azért írok mindkét listára, hogy más kérdező is olvashassa és esetleg
tanulhasson belőle. Ha Attila az ismert név és születési év alapján
indexelte volna Bicske születési anyakönyvét (csak egy db.-t) akkor
segített volna az adatbázist növelni és a saját keresett adatát is
megtalálta volna. Miért a legelfoglaltabb embernek kell mások érdekében
az idejét vesztegetni. Az éhezőnek nem élelmet kell adni, hanem kapát a
kezébe, hogy megtermelje az élelmét. Nem az adatokat kell kérdezni,
hanem a "de nem találok semmit" után " HOGYAN  KELL  KERESNEM " sokkal
célravezetőbb lett volna.
Az adatbankban csak azt az adatot lehet megtalálni, amelyiket valaki
indexelésével beküldte. Üres bankból nem lehet pénzt felvenni, üres
adatbankban nem lehet neveket keresgélni.

Bár isszonyúan kevés az időm, 190 lépésben megtaláltam a keresett nevet.
Attila ha úgy gondolja, indexeléssel segítheti a saját és más kutatók
munkáját.

Heisz Pál
Szül.helye: Bicske
szül.ideje: 1904.09.29.
Apja : ifj.Heisz György, molnársegéd, 25 éves
lakik: Vác
szül.helye: Sajtény, Csanád megye
Nagyapja: id.Heisz György, főmolnár
Anyja: Klefász Katalin, 25 éves