[Csaladtortenet 2] keresztszülők

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2015. Feb. 19., Cs, 14:19:54 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm a megfejtéseket a származási helyre. Besztercebánya, és Szepes megye.

Más:
A családfám Gyarmati ágán Gyarmati János és Puskás Zsuzsanna
Encsencsen 1858-1872 között 17 gyermeknek voltak a keresztszülei.
Mivel ezzel az ággal elakadtam (nincs meg a házasság, János születése,
halottija, stb.), szeretném megkérdezni, van-e ötletetek arra, hogy
milyen esetben volt valaki ilyen sok, meg még több gyermeknek a
keresztszülei. Rokonságot nem találtam a gyermekek szüleivel.

Üdvözlettel
Zsolt!