[Csaladtortenet 2] Adatvédelem

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2015. Feb. 19., Cs, 15:52:56 CET

Azért, mert az adatvédelmi törvények különböző időkben ugyebár egyes
adatok titkosítását követelték, amit a mormonok lelkiismeretesen
betartottak. Ahogy a titkosítási idő lejárt úgy azokat az adatokat
megint nyilvánossá tették; s ez a folyamat évenként folytatódik. Ezt
mondták nekem.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com