[Csaladtortenet 2] riport velem a Csenger Tv-ben

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2015. Feb. 21., Szo, 19:42:10 CET

Kedves Előd!

Nagy dolgokról meséltél itt nekünk, de látod - mivel az Arcképcsarnokba nem
küldtél bemutatkozót - ez amit meséltél elszáll!!  Ha leírnád, akkor aki
később talál rád is tudhatja, hogy milyen nagyot alkottál.

- Ha nem félted a kutatott eredményeidet, hanem reméled, hogy érintettek is
megkereshetnek, akkor légy szíves növeld meg adataiddal a MACSE adatbázist.
A módját itt láthatod: http://www.macse.org/society/csfakbovitese.php
A könyvedet ne féltsd ettől, mert itt nem találja meg csak ez a kutató
csapat.. Sokan szeretik viszont leírva látni. A hírét viszont elviszi!

- Ötleteket találsz a honlapon ismertetett Települési családkönyvek
gyűjteményben, itt:  http://www.macse.org/society/csaladkonyv.php Mert te
ilyet csinálsz!

- A munkádhoz ajánlom, hogy Hatvany Csaba FS Collektor programját nézd meg.
(még nem tettem fel a honlapra, de ha kéred elküldöm). Nagy segítségedre
lesz a továbbiakban. Gyorsítani tudja a munkádat.

Addig is gratulálok!. Mindig öröm találkozni a hasonló megszállottakkal.

Üdv
Ildi
(a honlap tartalom-szerkesztője)