[Csaladtortenet 2] Bocsor Laci állapotáról

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2015. Feb. 25., Sze, 14:07:27 CET

Tisztelt Érdeklődök!

Most sikerült elérnem a szívklinikát.

Mint megtudtam Laci a közvetlen megfigyelésből kikerült, vagyis az
intenzívnek egy külső részlegén van.

Minden bizonnyal a napokban átviszik Gyöngyösre az ottani kórházba.

Nem tudom, van-e olyan tag, aki Gyöngyösön, vagy a közelében lakik, hogy kb
2 naponta egy fél órára meglátogassa.

Ha valaki Gyöngyösről vagy annak közeléből van és be tud menni majd
Lacihoz, kérem, hogy nálam jelentkezzen magánban.

Bocsánat, hogy nem családtörténeti témával terhelem a listát.
(Gazsi mindjárt átirányít és fórum lesz Bocsor Laciból.)

T.