[Csaladtortenet 2] Fwd: [buod-info: 2528. levél] Köszönet Magyarországnak a nemzetközi családpolitikáért

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Jan. 2., P, 17:25:37 CET

Áthozom a MACSE fórumról a hozzászólásomat, átalakítással: Halkan jegyzem meg:1./ Nekem nem azért fontos a család, mert családfa kutató vagyok. Azért foglalkozom a családfa kutatással, mert a család fontos. 2. Épp a napjainkban teljesedik ki az az irányzat, hogy a polgári anyakönyvi másolatokat a levéltárakban csak elvétve lapozhatunk  . Sok esetben válik bürokratikus formává a családtörténeti kutatás.   Engedély kérés, leírás, engedélyezés és vagy elutasítás, fellebbezés,  elküldés az Anyakönyvi hivatalokba, ismét egy hosszú folyamat.  Ezen az alapon nem támogatom e felhívást.  A MACSÉ-nak mint szervezetnek pedig pláne nem.