[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12202] Fwd: [buod-info: 2528. levél] Köszönet Magyarországnak a nemzetközi családpolitikáért

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Jan. 2., P, 17:42:39 CET

Kedves Tibor,
teljesen igazat adok Neked, a levél tárgya tekintetében ([buod-info:
2528. levél]..) nincs szükségünk, sőt, nem is szabad a levelező
listá(ko)n vitát folytatnunk.

    Szükség van ellenben, Rakovszky István magaviseletéről vitatkoznunk!

Németh Jóskához csatlakozva, felhívom még egyszer én is arra a
figyelmet, hogy Rakovszky István nem egyszer a közelmúltban is túlhágta
már az általánosság által jóváhagyott listaszabályzatot.
Amiért privátban meg is szóltam (van rá tanúm!); hasztalanul, sajnos,
amint az újabb eset mutatja.
Ha Rakovszky Istvánnak elnézzük, ma, holnap senki se fog - újból -
tartózkodni.
Üdvözlettel,
(Baiersdorf) Kristóf