[Csaladtortenet 2] Családkutatás képekkel

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Jan. 3., Szo, 18:39:05 CET

Kedves Jenő, ne túl-szerénykedj, nagyon érdekes és nagyon szép,
sokoldalú kultúrtörténeti prezentációt sikerült összeállítanod!
Visszafogott, elegáns szöveggel kíséred a nagy értékű, a fotóművészet
kezdeti időszakából származó fotó-portrékat - visit-portré -,
kiegészítve értékes, úgy családtörténeti, mint fotó-művészettörténeti
adattal. Nagyon örülök, hogy láthattam! Le is mentettem saját
"digitális" irattáramba! Meg lehetsz elégedve, sőt büszke lehetsz, mert
munkád igen is megérdemli! Szívből jövő üdvözlettel,
Kristóf