[Csaladtortenet 2] Családfa készítése

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2015. Jan. 5., H, 11:25:20 CET

Kedves Gabi! Én is a Gugliról vettem le egy fát, és a Word program segítségével beszúrtam családtagjaim nevét. Így sikerült, egy Agelong Tree program segítségével készített, több száz nevet tartalmazó családfához áttekintő, csak főágakat tartalmazó, fát készítenem. Talán ezzel a módszerrel, Te magad is eltudod otthon készíteni a kívánt fát. Üdv.: Nyitrai István