[Csaladtortenet 2] UB bejegyzés?

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2015. Jan. 8., Cs, 14:42:51 CET

Kedves Listások!

Egy tiszapüspöki házassági ak-ban szereplő 2/1918. sz. UB bejegyzés tartalmára lennék kíváncsi.
A szolnoki Levéltárban nincs UB jegyzék, érdeklődtem. A MOL szintén hárított a szolnoki Levtárhoz, mert hogy 1895 utáni adatról van szó.
A törökszentmiklósi Polghivban is érdeklődtem (mert idetartozik Tpüspöki), nem tudnak segíteni.
A kat. Plébániára írtam Töröksztmiklósra, de választ nem kaptam és szerintem nem is fogok. Elutasítanak minden keresést.
A személy 1873-ban született. Tudom, hogy ez az UB a házasság felbomlására v. valamelyik fél halálára utalhat.

Mit tehetek, hol kereshetném még ezt a bejegyzést?
Üdv, Bné Magdi.