[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2015. Jan. 8., Cs, 14:51:59 CET

Kedves Éva! Kedves Listatagok!

A válasz engem is érdekelne!!!! :-)
Én a katolikus Limperger családot kutatom Pápán. Sajnos csak 1802-ig jutottam a kutatással. A család szerint Bajorországból származnak, több átelepülési listát átolvastam, de a Limpergereket nem találtam köztük.
Nagyon örülnék én is, ha segítséget kapnék a továbblépésben!
Köszönettel
Kolpaszky Zsuzsa