[Csaladtortenet 2] Sever Zotta és címeres könyv

Janos j_kocs at yahoo.com
2015. Jan. 9., P, 07:49:52 CET

Kedves Mindenki!Nagyon lefoglalt a decemberi Adatforrás-tárlat, a családfarajzoló műhely vezetésa és sajnos gyengélkedtem is a tavalyi év végén, az idei elején, így egy kicsit megkésve -  BÚÉK mindenkinek!
Tagja vagyok a jászvárosi Sever Zotta társaságnak. A szokásos kétévenkénti közgyűlés és konferencia a tavaly elmaradt - talán az idén megszervezik. Székház-felújítással voltak elfoglalva - egy bojár-leszármazottól adományba kapott földszintes házba készültek átköltözni, nincs tudomásom a napi helyzetről.Egy kiadványra hívom fel a figyelmet: decemberben megjelent a sepsiszentgyörgyi heraldikus, Szekeres Attila István - Keöpeczi Sebestyén József a címerművész című könyve (mellékeltem a borítót). 111 oldal, nagyon sok, jó minőségű színes címerrajzal. Az ára 25 ron, azaz kb. 1700 ft. Ha van igény rá jelezzétek, megvásárolom, az átadást és az anyagiakat majd rendezzük az első adódó alkalommal, vagy külön-külön minden érdeklődővel, az ő elgondolása szerint.
Nagyon kellemes téli napokat kívánunk a -35 fokos Erdélyből!Üdvözlettel, Kocs Jánoswww.erdelygen.uw.hu