[Csaladtortenet 2] UB bejegyzés?

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2015. Jan. 9., P, 18:41:47 CET

Kedves Kollegák!

Az anyakönyvezetőnél kell újra megkérdezni, mert nála kell lennie.
Az bonyolíthatja, hogy Tiszapüspöki adat......
Én Békéscsabán voltam hasonló helyzetben és nagy nehezen kiadták, miután
igazoltam, hogy közvetlen
leszármazott vagyok.

Üdv
Benke Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,  Koszecz,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó, Lengyel,
Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente, Péter,
Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky, Such,
Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,