[Csaladtortenet 2] származási hely

Ábel András abelandras at gmail.com
2015. Jan. 12., H, 11:22:59 CET

Kedves kutatótársak, mindenki köszönöm az ötleteket!
Sajnos nem találtam még egy ilyen bejegyzést. A peregrinae miatt megnéztem
a FS magyar és szlovák keresőjében, találtam is pár Torma Györgyöt, de
egyik sem hasonlított erre a település-bejegyzésre.
Viszont úgy gondolom, hogy a 3. sorban feltüntett szülő, Peczko József
nevében a cz nagyon hasonlít a kérdéses szó 4. és 5. karakterére. Engem a
2. karakter zavar meg a legjobban. Valahogy t-re sem hasonlít igazán...