[Csaladtortenet 2] Megyei Levéltárak = MOL

Laszlo Vegh veghflorian at gmail.com
2015. Jan. 13., K, 14:50:14 CET

Kedves Magdi!

Ha a felekezeti anyakönyvekre gondolsz, azokat már tavaly óta lehet kutatni
a megyeiekben. Én a pest megyeiben szoktam menni, ott két számítógép is
van! A baj csak az, hogyha nem olvasható a szkennelés, akkor ott nem tudják
megnézni az eredetit - a Lángliliom utcában volt olyan tavaly decemberben,
h elővették a filmtekercset, amin szépen olvasható volt az, ami a
szkennelésen katasztrofális!