[Csaladtortenet 2] egy új írás az MNL MOL oldaláról

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Jan. 14., Sze, 18:09:53 CET

Azoknak, akiket nagyon érdekel az eredeti, 1987-es írás szerzőjének a neve:

      * Minden ábra alatt ott a megjegyzés: /Jelzet://MNL OL XXXIV-1-f
        Levéltári sajtófigyelő-1987 (22. doboz) (A szerző nevét,
        kivételesen, nem adjuk közre.)/
      * Viszont ott a jelen írás szerzőjének, Keresztes Csabának az
        e-mail címe is, a neve melletti @ jegy alatt:
        keresztes.csaba at mol.gov.hu

Üdvözlettel,
Kristóf