[Csaladtortenet 2] karakterek megfejtése,visszavarázsolása rends betükre

Ágnes Baján Györgyné dr. Várnai wondruschka at gmail.com
2015. Jan. 17., Szo, 10:54:40 CET

Lehet, hogy első levelemben a probléma leírása nem volt pontos.
Arról van szó, hogy egy évekkel ezelőtt - egy régebbi Wordben - írt fájl a
2007-es jelenlegi verzióban úgy jelenik meg, hogy a betük nagy részét egy
2-3-4 betüből és egyéb karakterjelből álló kombináció jelenti. Pl.: az Á
betűt az* 'e1* és a ő betüt *'f6* jelöli. Miután a dokumentum 5 oldalas és
nem ismerhető fel az abc összes betüjének a kódja, ezért a csere funkcióval
nem igen lehet megoldani a problémát - tudni kéne, hogy milyen konvertálás
eredménye lett ez a kódolt szöveg és , hogy hogyan lehetne visszaalakítani.
Köszönöm mindenkinek,aki eddig segíteni próbált! Korábban már olvastam itt
a levlistán valakinek hasonló gondjáról, de sajnos a megoldást nem
jegyeztem fel.Nagy hiba volt. Üdvözlettel:Ágnes