[Csaladtortenet 2] honlap

Verner Jánosné sarimail at t-online.hu
2015. Jan. 18., V, 13:45:42 CET

Kedves Lista!

6 év kemény kűzdelem és munka után elkészültem Édesapám családjának
felkutatásával és feldolgozásával.
A családról nem tudtam semmit, mivel 9 hónapos voltam, amikor Édesapám
eltűnt a háborúban.
A nagygeresdi Horváth családról van szó, kinek őse, Horváth György
1625-ben kapott nemességet.
A családi albumom összeállítása után, Sztrányai Ildi elkészítette a
honlapot, melyért örök hálával tartozom Neki.
A honlap linkje: horvathsari43.uw.hu
A google crome-mal ajánlatos keresni, és a feljövő linkek közül a
nagygeresdi Horvath--t megnyitni, mert az adja a kezdő lapot.
Minden észrevételt nagyon megköszönnék.

Lenne egy kérdésem is: hogyan lehetne beiktatni egy névre vonatkozó
kereső progamot?

Üdv. mindenkinek: Verner Sári