[Csaladtortenet 2] Stalniszk

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2015. Jan. 18., V, 14:15:21 CET

Kedves Listatársak,tudnátok segíteni Stalniszk (város, falu) megkeresésében? A II. világháborúban ott volt hadifogságban két nagybátyám. Már csak néhány nap választotta el őket a hazajöveteltől (1947. aug.) amikor a kisebbre ráesett egy farakás, azonnal meghalt. 26 éves, friss diplomás, nagy reményekre jogosító fiatal ember volt. Kerestem a helyet, néztem orosz, ukrán, lengyel területen. Valószínűleg nagyon kis falu lehetett valahol a világ végén.Kérlek benneteket, ha van ötletetek, segítsetek.Köszönettel, Éva