[Csaladtortenet 2] Archív bejegyzés Pfaff Péter családjáról Barcarozsnyó

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2015. Jan. 19., H, 10:35:15 CET

Kedves Péter!

Én 1852-nek nézem a születését.
Igen, a számozás és a közbeszúrt sor (korábban Johann Bernelt felesége)
alapján több házasságból lehetnek a gyerekek.
További szavak, amiket ki tudtam olvasni:
 Papp/Pfaff P Neustadtból származik és Romániában halt meg internáltként
(1916 ceruzával)
Katharina szül. Forro
az első gyerek Johann ..., fölé írva: Wagneréktől
II.2 Anna, ...
II.3 Rosa
I.4 Katharina Neustadtban született, lapsa (latinul a németben? megesett és
1244. lenne a születési ak. bejegyzés?)
II. Rosa a magyarországi Csatsán halt meg
Peter és Roza ikrek

Üdv:
Judit