[Csaladtortenet 2] Saját családtörténeti blogomról

Horváth Viktória hovi at citromail.hu
2015. Jan. 23., P, 17:31:41 CET

 Kedves Listatársak!
Néhány hónapja egy hirtelen ötlettől vezérelve elindítottam családtörténeti blogomat, ahol az éppen aktuális kutatási eredményeket szeretném vezetni egyrészt a magam számára, másrészt a különböző adatbázisok, honlapok és módszerek ismertetésével más olvasók, teljesen kezdő kutatók számára szeretnék egy kis segítséget adni. Egyáltalán nem vagyok profi, éppen ezért a családfakutatás népszerűsítését ezzel a kis segítségadással, alapszinten szeretném elősegíteni az "újak" számára.
A blog címe: http://timeless.blog.hu/, jobbra a menüsorban az "Archívum" résznél lehet a korábbiakat elolvasni.
Legutóbbi bejegyzésem annak apropóján készült, hogy történetünkkel átléptem a 18. századba, illetve egyben felfedeztem 8. generációs ősömet is.
Már az is nagy öröm számomra, ha Ti, akiknek annyi segítséget köszönhetek, tudtok az oldalról. :)
Várok minden észrevételt!
Üdv,
Horváth Viki