[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi adatok indexelése

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Jan. 24., Szo, 14:27:41 CET

Kedves Hozzáértő Levelezőtársak!

Jelenleg halotti anyakönyvi adatokat indexelek. A következő problémám van:

Adott egy halott: X Ferenc, aki 1910-ben 71 éves korában hunyt. Az
anyakönyvben rögzítették, hogy az apja szintén X Ferenc volt.
Ez a halott szerepel a férjem családfáján. Kutatásaim alapján tudom, hogy
az apja nem Ferenc, hanem József volt.
 Azon problémázok, van-e jogom az apa nevét, akár csak a megjegyzés
rovatban is helyesen feltüntetni? Hisz ezt a tényt csak az én kutatásom
támasztja alá.

Köszönöm a segítő válaszokat.

Üdv.
A Éva