[Csaladtortenet 2] Kérés

Kiss Gábor feketeholloors at gmail.com
2015. Jan. 24., Szo, 19:32:21 CET

Kedves Kutatók!

- Szeretném megkérni önöket, segítsenek a következő két személlyel
kapcsolatban.
- Családomat kutatom, akikről igen kevés információ áll rendelkezésemre.
- Eddigi munkámat önállóan a levéltárak felkeresésével végeztem. Szeretném
továbbra is amatőr szinten kutatni.
- Lent említett villei Pribék Mihály, (Miske, 1895. márc. 6. - Budapest,
1961. júl. 12.) Munkája Revizor, illetve  Székesfővárosi Gázművek
főtanácsosa. (Mivel a ranglétrán végigmászott, így lehet említésben más
tisztsége a gázműveknél.) Róla egyetlen fényképem maradt meg. Az I.
világháborús katonai pályafutásáról rendelkezem levéltári adatokkal, így a
Misle elírás, mivel Miskén született. 1944. május 24-én (május 15-i
hatállyal) tartalékos századossá léptették elő (in: M. kir. Honvédség
Rendeleti Közlönye; 1944. 23. sz. 423.
- Viszont nem tudom, a jelzetek alatt, mint előfizetőknek szóló fül alatt,
milyen más információ lapulhat. Erre lennék kíváncsi igazán. Megegyezik-e
az általam ismert adatokkal vagy teljesen újakat tartalmaz?
- Szereplése a II. vh-ban? Legjobb tudomásom szerint fiával egy autóbaleset
miatt kórházban feküdtek hónapokig. Levéltár nem tudott róla II. vh-ús
szereplési anyagot mutatni. Kis fotó, származhat a Magyar Királyi I. Honvéd
Gyalogezred könyvből, amelyben mint főhadnagy a tisztek között szerepel. Na
ez az egy képem van róla eredetiben meg. Személyes története alatt mi
lehet? Illetve vannak I. vh-ús fénykéepi amelyeken a katona társaival
szerepel. (5db)

- Az Ő apja volt, villei Pribék István, (Miske, 1864. jan. 14. - Budapest,
1942 febr. 3.) Munkája székesfővárosi adóbeszedő.
- Rákosszentmihályon lakott a Kussuth Lajos utcában. Róla régen (egy éve
még) fali festmény volt nagyapámnál, viszont már nincs meg és nincs is kép
róla. Szemmélyes történetét nem ismerem.

- Sokmindent tudok, viszont nem érné meg nekem 6000Ft-ot kiadni a
regisztrálásra, mivel lehet, hogy a fele olyan adat lenne amit ismerek vagy
már ingyen kikutattam levéltárakban.
- Szeretném megkérni önöket, hogy segítsenek nekem ebben, és írják meg, ha
egyezést találnak, illetve ha nem.
- Budapestiekkel személyesen is tudok találkozni.
- Ha esetleg új adatot rajtenének a fülek, kérem jelezzék és megpróbálunk
megegyezni. (Ha jelzetek, akkor kérem küldjék el, mert azon megpróbálom
folytatni a kutatást, akár a Történeti Hivatalig is elmegyek és tovább.)
- Ha viszont az idősebbek közül személyesen is ismerte a felmenőimet
valaki, vagy rendelkezik kézírásos, fényképes vagy másmilyen anyaggal a
felmenőimről kérem jelentkezzen szintén.

- Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Villei-Pribék András

u.i. A lenti kép retusáltatott portré az eredeti képről, amely a könyvben
is megtalálható villei Pribék Mihályról.

Pribék Mihály BudapestKét világháború közti korszakMunkahelyi adatok2 sor
előfizetőknek <http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?fkqwepmusu>Pribék
Mihály BudapestKét világháború közti korszakMunkahelyi adatokEmlítés
előfizetőknek <http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?adkwxkuqek>Pribék
Mihály BudapestKét világháború közti korszakMunkahelyi adatokNéhány szó
előfizetőknek <http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?ucfpsnfkgs>Pribék
Mihály, villei BudapestElső világháborúSzem. története + egy kis fotó1
bekezdéselőfizetőknek
<http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?rerwloezwd>
Pribék MihályMisle II. v.h. időszakaSzereplése a háborúbanEmlítés
előfizetőknek <http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?fadoijzfsa>
Pribék István RákosszentmihályKét világháború közti korszakSzem. története1
bekezdéselőfizetőknek
<http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?oznlnsqjkf>
Pribék IstvánMiskeRákosszentmihályKét világháború közti korszakSzem.
története + egy kis fotó1 bekezdéselőfizetőknek
<http://www.radixindex.com/members/rx002002.cgi?zympnuqltk>