[Csaladtortenet 2] Fw: DNA: exciting new discoveries via 23andMe

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Jan. 25., V, 11:20:41 CET

---------- ---------- Eredeti ÜzenetDátum:2015. január 24., szombat, 16:39:40
Feladó:"MyHeritage.com"
I. FEJEZET CHAPTER I:DNS: izgalmas, új felfedezések révén 23andMe
Címzett:bussabussa44fentike at freemail.hu

Kedves bussanyi, Izgatottan várjuk, hogy meséljek egy új lehetőséget, hogy többet tudjon meg ősei és fedezze fel ismeretlen rokonok által lehetővé váló új partnerünkkel, a 23andMe, vezető DNS származású szolgáltatást a világon, több mint 800.000 genotipizáltuk tagjai. MyHeritage összeállt fel 23andMe, hogy felajánlja a személyre szabott DNS kit , amely lehetővé teszi, hogy illeszkedik a többi genotipizáltuk tagok 23andMe adatbankjában tárol, így megtalálja a DNS rokonok kontinenseken, vagy az utca túloldalán. Mindössze egy kis mintát a nyál, akkor kap egy személyre szabott elemzést a DNS, hogy kapsz információt a vonal megy vissza 10.000 évvel, és felfedi a lakosság a világ minden tájáról, hogy ezek képezik a etnikai származású. 23andMe személyre szabott DNS Kit a tökéletesen egészíti ki a családfát, és felfedi a biológiai nyomait az ősi gyökerei. Ez megerősíti a családi kapcsolatok, hogy MyHeritage felfedezte az Ön számára keresztül megfelelő technológiák, és ahhoz vezethet, a család feltárása és a felfedezés folyamata teljesen új irányba. Rendelje meg a 23andMe Személyre szabott DNS Kit vagy Tudjon meg többet Üdvözlettel, MyHeritage csapata Ez az e-mail-ben küldött, hogy a tapasztalat MyHeritage.com még élvezetesebbé. Ha le szeretne iratkozni, kérjük, használja a MyHeritage.com e-mail beállítások oldalon MyHeritage (USA) Ltd., 2975 Executive Parkway, Suite 310, Lehi, Utah 84043, USA

    Nemtudom hogyan és kik tiszteltek meg ilyen ajánlással...vagy én bódásztam valahol ! Talán lessz véleményük , tanácsuk ! üdvözletem .