[Csaladtortenet 2] Arcanum hétvége

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Jan. 25., V, 18:45:23 CET

> így történt. A rendszer nem bírta a terhelést, így az adatbázis elérhetetlenné vált.Jelen pillanatban nem tudunk mást, mint elnézést kell kérni a csalódott felhasználóktól. Tisztában
Részletezem: abban a keséske időhézagban, amikor az unokáim leszálltak a
számítógépemrő, máris rendkívül érdekes (habár nem létfontosságú)
adatokat találtam nagyapámról 1894 Nagyvárad (első munkahelye),
Németbogsán, Karánsebes; 1914 Budapest (táblabírói kinevezése,
megbízásai), édesapám közleményei 1940, 1946 körül. Egy csomó dolgot már
más megvilágításban látok. Üdv, János