[Csaladtortenet 2] Borsod megyei anyakönyvek / Famylisearch

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Jan. 26., H, 17:49:27 CET

Kedves Gyorgyi,

Ha a familysearch-on nem ered el, akkor csak leveltarban tudod kutatni.

Az online elerheto adatok kore a leveltarak es a familysearch-ot mukodteto
mormon egyhaz kozotti megallapodasokon es a mormonok adatfeltoltesi
hajlandosagan mulik. Egyik sem befolyasolhato altalunk.

Udv
Krisztian

Sent from mobile phone

Kenyeres Györgyi <gyorgyi.kenyeres at freemail.hu> ezt írta (2015. január 26.,