[Csaladtortenet 2] BABA BEMUTATÁS A MACSE VACSIN

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2015. Jan. 27., K, 11:30:20 CET

Tisztelt érdeklődők !

A MACSE vacsorákra lehetőség szerint szoktunk "díszvendéget" hívni és ez
most is így lesz.
Díszvendégünk *BABCSÁNYI MARCI* majdnem 3 hónapos fiatalember lesz ma este.
Aki szeretné látni és a szüleivel is találkozni, kérem jöjjön lehetőleg
6 órára az étterembe, mert
csak egy fél-egy órát fog körünkben tartózkodni.

Beszeda Laci

A MACSE törzsasztal évnyitó vacsoráját 2015,január 27-én kedden 18
órától tartjuk a régi helyen, a
*Rákóczi Grillház* étteremben.

Mivel 4 éve ültünk össze először, hogy megalapítsuk az Egyesületet, ez
egyben a 4-ik évfordulós vacsoránk is.

Már közel 20 jelentkező van - a részvevők listája megtekinthető a
*http://www.macse.hu/signum/belepes.php* oldalon, ahol jelentkezni is lehet.
Jelentkezni lehet még a beszeda.csalad at freemail.hu címen, a
06-20-404-71-80-as telefonszámon.
Beszeda Laci