[Csaladtortenet 2] portré adatbázis

Schermann Ákos schermannakos at gmail.com
2015. Jan. 28., Sze, 13:27:41 CET

Kedves Tagtársak,

szíves véleményeteket kérem az alábbi témában:
A tulajdonomban lévő, személyeket ábrázoló fotókat felajánlom a MACSE
keretében létrehozandó adatbázis számára.
Ez az anyag jelenleg kb. 470 portré, 20 csoport- és 70 tablóképen
mintegy 4600 nevesített személyt ábrázol.
A tablók nem csak iskolák, de egyetemek, tanítóképzők, szaktanfolyamok,
egyházak, egyesületek csoportjait is ábrázolják.
Amennyiben ezt a tagság hasznosnak ítéli, és mások is hozzájárulnak
saját anyagukkal, ez a szám tovább bővülhet.
Ahogy a beadott családfáink több ponton csatlakoznak, kiegészítik
egymást, úgy a közös családtagok képei is beépülhetnek adattárunkba.

Mindezt hozzáértő programozó név, helység, tablónév, évszám alapján
kereshető adatbázisba konvertálná,
(Hatvany B. Csaba vállalta ezt a munkát, köszönet érte!) hasonlóan a
sírkő és az emlékmű adattárhoz.
A vezetőség foglalkozik a téma megvalósíthatóságával, ezért kérem, hogy
akinek véleménye, javaslata van ezzel kapcsolatban, írja meg!

Segítségeteket előre is köszönöm,
üdvözlettel
Schermann Ákos

u.i. most jöttem rá, hogy korábban csak a másik listára küldtem el a levelet