[Csaladtortenet 2] Tisztelt Kovács Robert

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Jan. 28., Sze, 14:27:10 CET

     Tisztelt Kovács Robert úrnak röviden .Én itt kukkolok már talán harmadik éve , de nemjutottam messze a családfa kutatásban.. Néha azt hiszem misem könnyebb , néha elcsodálkozom a nagyokon a hozzáértőkön milyen magasfokon értenek a dolgokhoz ... Talán a másik életemben én is olyan leszek ...olyan nagy ...Belátom nem lehet "autó stoppal eljutni az Ararát hegyére !" Nekem még egy Family Search -ba bejelentkezni is egy baszott nehezen megy ! Egy hete mindig valamiért vissza dobnak , pedig az is lehet , h. már be is vagyok jelentkezve ! Bocsánat az elkeseredettségemért ...Önnek több türelmet kivánok ! B.Béla Tornaljárol !