[Csaladtortenet 2] RE

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Jan. 28., Sze, 16:46:10 CET

Kedves Béla!

Komolyra fordítva a szót.

Mindenki megakad a kutatások során. Ilyenkor kell segítséget kérni, vagy
csak együtt gondolkodásra késztetni a sokszemű Listát: Elég alaposan az
összes adattal "elpanaszolni" (A szegény kisfiú panaszai) milyen probléma
akadt az útba.

Ha visszaemlékszel, hányszor olvashattál megoldhatatlannak tűnő helyzetet,
amiből mégis sikerült kiutat meglátni.

Türelem kell és a kishitűségen kell túllépni.

Üdv. Judit

2015. január 28. 15:46 bussanyi bela írta, <bussabussa44fentike at freemail.hu>
: