[Csaladtortenet 2] portré adatbázis

Adam Mézes schlosslovo at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 12:35:19 CET

Kedves Zsuzsi,

szerintem is nagyon hasznos tud lenni, hiszen egy keresett személyhez
általuk legalább egy fiatalkori képet is tudunk társítani. Kiegészítő
információ, mely személyessé, informatívabbá teszi a családfát,
átélhetőbbé. Az ős, rokon már nem csak betűk és számok halmaza. Nem egy
esetben találtam már régi tablón olyan felmenőm fényképét, akiről a
családnak nem is volt képe.

Ádám

Kedves Laci,

lehet, hogy ez érzelmes megközelítése a dolgoknak, de én nagyon hálás
lennék, ha rátalálnék nagyanyám gyermekkori képére,  egyedüli esélyem
talán pont ezek a tablók/ portrék lennének! :-)
Racionálisan teljesen igazad van, de ha a családfát nemcsak
adathalmazok együttesének fogjuk fel, hanem történetek, sorsok, gének
sokasagának, akkor igen is fontos lehet egy fotó.
A selfiek világában, miért ne lehetne csinálni, az őseinknek is egy
selfiet? :-))))
http://konyves.blog.hu/2013/11/19/a_selfie_lett_az_ev_angol_szava

Üdv.
Zsuzsi